Přípravka s rodiči 2021

25.6.2021 - 27.6.2021

Přípravku pro rodiče a děti pořádáme již tradičně každý rok o víkendu před táborem. Letos to bude tedy o víkendu 25. – 27.6. Zveme všechny rodiče, děti a přátelé střediska k pomoci stavby společných staveb jako je například kuchyně a také se svozem materiálu ze stodoly. Dopravu si každý zajišťuje sám. Můžeme pomoci s koordinací pokud by měl někdo místa navíc v autě. Samozřejmě je také možné přijet jen na část přípravky. Spí se ve vlastním (nebo námi zapůjčeném) stanu. Můžete se těšit na společné jídlo a pití a večer strávený u ohně po dni práce na čerstvém vzduchu.

Formulář na přihlašování: https://docs.google.com/…tww/viewform

Cesta na tábořiště

Po dálnici D1, sjeďte na exitu 75 Hořice, pokračujte přes Senožaty do Křelovic. U obecního úřadu v Křelovicích se dáte po silnici dále od středu obce směrem k zemědělským budovám. U zemědělského družstva se dáte po pravé straně po horší silničce dále podél zemědělských budov. Jdete stále po modré značce. Půjdete stále rovně dál a zemědělské objekty budou po vaší levé ruce. Takto minete i kravín a stále půjdete rovně po polní cestě mezi poli, až se dostanete do lesa, kudy stále vede modrá značka. Po modré dorazíte až k prudké zatáčce v kopci, kde se modrá značka odděluje vpravo a vy budete pokračovat vlevo dále dolů, až dorazíte k vodní nádrži/rybníčku. Vodní nádrž/rybníček obejdete z levé strany a stále pokračujete po lesní cestě dále dolů, až minete po pravé straně malý rybníček, který ani není zanesen v mapě. Po této lesní cestě půjdete stále dál, nalevo od vás se bude terén svažovat a napravo bude strmý svah. Takto půjdete po lesní cestě cca 800 m od onoho malého rybníčku, až dorazíte na potůček, který tuto cestu překřižuje. Od tohoto malého brodu půjdete dále po louce, až dojdete asi po 100 m do tábora.

Pro zobrazení účastníků je potřeba se přihlásit.